Здравейте колеги.
Няколко дена се занимавам с Алфата на една сгодна мома
Тя и момата хубава и алфата хубава ама това е друг въпрос.
След много мъки вече количката не тропа.Малйии как са ги направили тези пластмаси италиянците...тц тц тц... Но вече е като нова.Е,замина ми силикон колкото за апартамент със стара дограма и дунапрен за два матрака но вече ни тропва ни скръцва
Малко я позагледах кое къде и как по мотор,скорости и окачване.Всичко е добре за сега но имам няколко въпроса...Почвам с "новобращините" ама ще ме извините и няма да ми се карате понеже хич не ги схващам тия ваште коли.
Машинката е 146 2.0ТД ръчна кутия,ама незнам коя година
1.Прегледах форума и изчетох темите за маслата.Разбрах че им сипвате Селения Голд или 20К,или Мотул някакво си беше там.Ще може ли да ме светнете в далверата не каква марка масло а какъв вискозитетен индекс на маслото му дават на този мотор.До сега му е сипвала Кастроли-Мастроли и всякакви там помии.От сега ще я подържам аз тази кола.Така че скоро ще има промивка и зареждане с ново.Наблягам че не питам за марка а за вискозитет.Бива ли да му налея 10W40 полусинтетика или заради турбото да кача малко класа?!
2.Отворих казанчето на хидравликата.Малеее...ъ-ъ-ъ-ъ
...Това ми беше първата реакция.Черно,черно че чак синьо (това беше за някое малцинство май).Прочетох из постовете че трябва цвета да е алено червен.На хидравликата на Алфа ATF ли се сипва или просто си е нормално хидравлично но оцветено от производителя?
3.В кутията може и да има може и да няма
Гледах някой не беше доволен от синтетика на ОМВ 75W90,друг сипва 80W90... А какво му дават в действителност?
Кой беше казал пак тук във форума че имало някаква табела с масла и т.н. под капака...Ейии утрепах се да я търся и няма та няма.За това питам тук.
Така...с маслата приключихме и идва следващия въпрос:
4.За да запали колата й трябват 1-2 секунди въртене.Като запали и поработи,при форсиране си препушва черно (не е от нафтата).Както си караш и като подадеш газ бая чернилка се сипе отзад,направо кюмюр...И аз карам дизел,пали на четвърт,не пуши въпреки че е на около 550000км,а невярвам че горката алфичка да се е сдухала за 270 000км.Е в случая сравнявам 27 годишен Мерцедес с 12-13-15 годишна Алфа ама все пак дизела си е дизел.По тези симптоми които споменах ми прилича на неправилно зацепване,или нормално да си бълва чернилка и да пали малко с повечко въртене.Нищо не казах за въздушния филтър понеже още ме е страх да го отворя
Какво щях да питам още...?
Май е това за сега.
Нали няма да ми се карате че задавам такива въпроси,ама както писах по-горе за първи път се сблъсквам с Алфа,а и девойката е "арна" така че съм длъжен да се направя на "жентълмен" и да я оправя...колата де
Няколко дена се занимавам с Алфата на една сгодна мома

Тя и момата хубава и алфата хубава ама това е друг въпрос.
След много мъки вече количката не тропа.Малйии как са ги направили тези пластмаси италиянците...тц тц тц... Но вече е като нова.Е,замина ми силикон колкото за апартамент със стара дограма и дунапрен за два матрака но вече ни тропва ни скръцва

Малко я позагледах кое къде и как по мотор,скорости и окачване.Всичко е добре за сега но имам няколко въпроса...Почвам с "новобращините" ама ще ме извините и няма да ми се карате понеже хич не ги схващам тия ваште коли.
Машинката е 146 2.0ТД ръчна кутия,ама незнам коя година

1.Прегледах форума и изчетох темите за маслата.Разбрах че им сипвате Селения Голд или 20К,или Мотул някакво си беше там.Ще може ли да ме светнете в далверата не каква марка масло а какъв вискозитетен индекс на маслото му дават на този мотор.До сега му е сипвала Кастроли-Мастроли и всякакви там помии.От сега ще я подържам аз тази кола.Така че скоро ще има промивка и зареждане с ново.Наблягам че не питам за марка а за вискозитет.Бива ли да му налея 10W40 полусинтетика или заради турбото да кача малко класа?!
2.Отворих казанчето на хидравликата.Малеее...ъ-ъ-ъ-ъ

3.В кутията може и да има може и да няма

Кой беше казал пак тук във форума че имало някаква табела с масла и т.н. под капака...Ейии утрепах се да я търся и няма та няма.За това питам тук.
Така...с маслата приключихме и идва следващия въпрос:
4.За да запали колата й трябват 1-2 секунди въртене.Като запали и поработи,при форсиране си препушва черно (не е от нафтата).Както си караш и като подадеш газ бая чернилка се сипе отзад,направо кюмюр...И аз карам дизел,пали на четвърт,не пуши въпреки че е на около 550000км,а невярвам че горката алфичка да се е сдухала за 270 000км.Е в случая сравнявам 27 годишен Мерцедес с 12-13-15 годишна Алфа ама все пак дизела си е дизел.По тези симптоми които споменах ми прилича на неправилно зацепване,или нормално да си бълва чернилка и да пали малко с повечко въртене.Нищо не казах за въздушния филтър понеже още ме е страх да го отворя

Какво щях да питам още...?
Май е това за сега.
Нали няма да ми се карате че задавам такива въпроси,ама както писах по-горе за първи път се сблъсквам с Алфа,а и девойката е "арна" така че съм длъжен да се направя на "жентълмен" и да я оправя...колата де

Comment